giovedì 14 ottobre 2010

Cateva ganduri....


Zambind printre lacrimi am simtit ca durerea e mai mica. Daruind am simtit ca singuratatea e mai putin dureroasa. Iubind am simtit ca nefericirea nu tine pentru totdeauna. Iertand am simtit ca ranile inimii pot fi vindecate. Rabdand am simtit ca fiecare clipa e pretioasa. Ascultand am simtit ca orice faptura are in inima, uneori durere. Visand am simtit ca pot zbura.
Multumirea vine cand intelegem ca ceea ce ne da Dumnezeu e mai bun decat ceea ce ne dorim noi.
"Se spune ca timpul trece. Timpul nu trece niciodata. Noi trecem prin timp.
Ce suntem e darul lui Dumnezeu pentru noi, ce devenim, este darul nostru pentru Dumnezeu.
Natura ne-a format, pacatul ne-a deformat, scoala ne-a informat, societatea ne-a reformat, dar numai Christos ne-a trasformat.
S-ar putea sa-L cautam pe Dumnezeu cu mintea, dar de gasit, Il gasim doar cu inima.

Muzica e o lege morala, ea da suflet universului, aripi gandirii, avant inchipuirii, farmec tineretii, viata si veselie tuturor lucrurilor. Ea este estenta ordinii, inaltand sufletul catre tot ce e mai bun, drept si frumos.
O viata fara religie e ca o viata fara nici un principiu, iar o viata fara nici un principiu e ca o corabie fara carma.

Daca stelele mai pot darui lumina, daca cerul mai are lacrimi, daca timpul mai ingaduie suflarea, este pentru ca Dumnezeu merge inaintea noastra.

Nu citi nimic din ceea ce nu doresti sa tii minte si nu tine minte nimic din ceea ce n-ai de gand sa aplici.
Deschide cartea ca sa inveti ce au gandit altii. Inchide cartea ca sa gandesti tu insuti!"

Nessun commento:

Posta un commento