martedì 20 marzo 2012

Ziua mamei


Ziua mamei isi are originea in festivalul dedicat mamei zeilor, pe nume Rhea in Grecia Antica. Aceasta era sotia lui Cronos( zeul timpului) si mama tuturor zeilor si zeitelor din Olimp. 
Odata cu aparitia crestinismului, "Mama Biserica"  a inlocuit treptat " Mama Zeita", majoritatea ceremoniilor ce cinsteau pe Cybele au devenit ceremonii pentru cinstea Mariei, mama lui Iisus. Mamele reprezentau puterea spirituala ce ne-a dat nastere si ne protejeaza.Cu timpul cele doua sarbatori s-au amestecat si au devenit una singura, numita " Ziua Mamei".
In anul 1914 Ziua Mamei a fost proclamata ca fiind zi de sarbatoare nationala in a doua duminica din luna mai. In ziua de azi multe tari sarbatoresc ziua mamei in perioade diferite.
" Mama este numele lui Dumnezeu pe buzele si inimile copiilor!    "( William Machepeace)!
Unei singure fiinte din viata mea ii datorez tot ceea ce am si tot ceea ce sunt azi! 
Ea mi-a dat nastere, m-a crescut si m-a invatat sa iubesc. Nu exista cuvinte care sa o descrie.....mama! Ce cuvant simplu, ce semnificatie mirifica!
Bratele mamei au fost deschise intodeauna cand am avut nevoie de o imbratisare; inima mamei a inteles atunci cand am avut nevoie de un prieten! 
Te iubesc , mami!

1 commento:

  1. Anonimo21.3.12

    relatia dintre mama si copilul ei nevazuta dar extrem de puternica e un sentiment ce se cheama iubire
    copilul e ca o floare ,dacao stropesti cu dragoste si tandrete,vei primi iubire.
    mama

    RispondiElimina