martedì 15 marzo 2011

Rugaciune


Doamne, invata-ma sa iubesc oamenii ca pe mine insumi.
Invata-ma sa ma judec ca pe restul, nu ma lasa sa alunec in orgoliu, in disperare sau esec. Mai bine aminteste-mi ca esecul e experienta care precede triumful.
Invata-ma ca in ciuda suferintei sa merg inainte.
Invata-ma ca in ciuda deceptiilor sa nu-mi pierd increderea.
Invata-ma ca a ierta e cel mai important lucru pentru cel puternic si ca razbunarea e semnalul primitiv al celui slab.
Daca-mi iei norocul, lasa-mi speranta;

Daca-mi iei succesul, lasa-mi puterea de a trece peste esec;
Daca voi gresi cuiva, da-mi curaj sa-mi cer iertare;
Daca-mi va gresi cineva, da-mi bunatatea ca sa-l pot ierta;
Doamne, daca eu uit de Tine, Tu sa nu uiti de mine!
Doar prin rugaciune putem deveni mai buni, mai intelegatori, mai umani....

Nessun commento:

Posta un commento