sabato 19 giugno 2010

am invatat sa accept....


Am invatat sa fac deosebirea intre ceea ce sta in puterea mea si ce nu, ce depinde de mine si ce nu. Accepta lumea.

Am invatat ca nu ceilalti sunt cauza sau sursa bucuriilor si necazurilor mele, ei sunt doar prilejul care le aduce la lumina; in mine prind radacina toate aceste lucruri. Accepta-i pe ceilalti.

Am invatat ca exista in noi lucruri pe care le putem ameliora, dar si altele care ne rezista si pe care nu le putem invinge. Accepta-te pe tine insuti.

Sa invatam sa acceptam si sa iubim, sa ne iubim pe noi fara sa ne judecam....am invatat sa accept fara sa judec, in totalitate si in mod neconditionat.

Lucrurile materiale apartin pamantului, amintirile apartin timpului, talentele apartin circumstantelor, familia apartine drumului nostru in viata, trupul apartine taranei, sufletul apartine lui Dumnezeu.....momentele pe care le traim sunt ale noastre, viata reprezinta doar momente, bucura-te din plin de ele !

Traieste-ti viata in asa fel incat acolo unde esti tu, toti sa se bucure, iar acolo unde nu esti, sa-ti simta lipsa.

Nessun commento:

Posta un commento